آقای مبلمان

همه چیز در مورد مبلمان اداری و خانگی

آقای مبلمان

همه چیز در مورد مبلمان اداری و خانگی

در این وبلاگ سعی شده تا در مورد انواع مبلمان اداری و مبلمان خانگی مطالب مفید در اختیار خوانندگان قرار داده شود

  • ۰
  • ۰

ساخت پارتیشن اداری و مراحل آن

ساخت پارتیشن اداری و مراحل آن چگونه است ؟ ساخت پارتیشن اداری و پیاده سازی آن طبق چه فاکتورهایی انجام می شود ؟ انواع پارتیشن اداری چیست و کاربرد آن ها چگونه است ؟ همه این ها سوالاتی بودند که مخاطبانن پارتیشن اداری در هنگام خرید به آن ها بر خواهند خورد . در ادامه این مقاله با عنوان ” ساخت پارتیشن اداری و مراحل آن ” همراه تیم تحریریه مبلمان اداری یکتا باشید تا پاسخ این سوالات و سوالات این چنین را به شما بدهیم .

زمانی که بحث پارتیشن اداری مطرح می شود باید چند نکته کلیدی را به خاطر بسپارید . در ایتدای کار کارشناس این حوزه در فضای مد نظر مشتریان حضور پیدا می کند و با اندازه گیری متراژ محیط اداری ، بهترین طرح های را به مشتریان ارائه می دهد . بهتریین حالت و طرح زمانی بوجود می آید که فضای مورد نظر بدون پرتی باشد . معمولا سازنده ها برای محیط های اداری عمدا سالن های بزرگ را دیوار کشی نمی کنند تا هر کس که قرارا است در آن جا مستقر شود ، بر حسی نیاز خود و سلیقه و کاربرد خودش آنجا را پارتیشن بندی کند .

اما گاها پلان محیط شما به گونه ای است که پارتیشن بندی آنجا عملا غیر ممکن یا دشوار به نظر می رسد ، ما در شرکت مبلمان اداری یکتا با همکاری کارشناسان این حوزه ، تضمین بهترین طراحی دکوراسیون داخلی را با هر مدل و شرایط خاص به شما مشتریان عزیز می دهیم ، کافی است از طریق شماره تلفن های مندرج در سایت ، با ما تماس بگیرید .

دلایل استفاده از پارتیشن اداری

معمولا در فضای اداری از محیط به صورت بهینه استفاده نمی شود . یکی از راه حل های استفاده مناسب و کاربردی از فضای اداری ، پارتیشن اداری می باشد . به طور مثال فرض کنید که یک سالن بسیار بزرگ بدون دیوار دارید ، برای تقسیم بندی کردن این حیط به بخش های مختلف به دلیل کارایی بیشتر می توانید از پارتیشن های اداری استفاده کنید .

علاوه بر این ها پارتیشن های اداری علاوه بر جلوه زیبایی که به محیط می بخشند ، انعطاف پذیری بسیار بالا و هزینه نگهداری پایینی را دارند . حتی اگر شما در یک محیط اداری اجاره نشین هستید نگران نباشید چرا که پارتیشن های اداری مانند دیوار های گچی نیستند و به راحتی قابل حمل هستند و می توانید در محیط های دیگر هم از آن ها استفاده کنید .

در ادامه با ساخت پارتیشن اداری و مراحل آن بیشتر آشنا خواهید شد .

اگر بخواهیم یک تعریف کلی برای پارتیشن های اداری را بیان کنیم بهتر است بگوییم تفکیک فضای اداریی برای بالا بردن راندمان کاری هر دپارتمان و بخش در یک سازمان و شرکت . این تقسیم بندی محیط اداری مستلزم نکاتی است که هرکدام لازم و ملزوم هم می باشند استفاده از پارتیشن های تک جداره یا پارتیشن دوجداره و انتخاب آن ها بر حسب نوع کاربری شما ، یکی از این نکات می باشد . در ادامه برای درک بهتر ان مفاهیم مراحل کامل ساخت پارتیشن اداری را از صفر تا صد باهم بررسی می کنیم .

1- بازدید اولیه

اولین مرحله بازدید کارشناسان مبلمان اداری یکتا از محل و برداشت متراژ محیط می باشد .  در این مرحله کارفرما نیاز های خود را از فضا ، چینش پرسنل و تعداد آن ها را بیان می کند . در قسمت برداشت اولیه کارشناسان قسمت هایی هم چون ورودی ، پنجره ها برای انعکاس نور ، فضا های پنجره ها برای اتصال پارتیشن به دیوار ، طرح و جنس ، سرمایش  و گرمایش ، هواکش ها و در اخر مسیر های حمل قطعات پارتیشن اداری به محل نصب را بررسی می کند .

ساخت پارتیشن اداری و مراحل آن

ساخت پارتیشن اداری و مراحل آن

2- طراحی

در این مرحله پس از اندازه گیری فضای شما ، متراژ محیط به همراه عکس ها و نکات لازم به طراحان ما در شرکت مبلمان اداری یکتا داده می شود و طبق متراژ دقیق ، فضای شما را به صورت دو بعدی ترسیم می کنند . نکات را مورد بررسی دوباره قرار می دهند و چندین نمونه طرح اولیه دوبعدی را به سر انجام می رشانند که نحوه چنیش و متراژ محصولات مقدار بسیار کمی متفاوت است ، همه این طرح های اولیه به دست کارفرما می رسد و کامن های لازم را به کارشناسان ما می دهد . این تغیرات تا زمانی صورت می گیرد که کارفرما تایید نهایی را به کارشناس مربوطه بدهد . پس از انجام تغییرات لازم و تایید نهایی طرح سه بهدی محیط را به مشتریان خود ارائه می دهیم تا از رنگ و نوع چینش واقعی محیط خود بیشتر آگاهی داشته باشند . از مهمترین نکاتی که بایید در این مراحل طراحی دقت داشت ، مسیر های تردد است . ابعاد راهرو ها و ورودی ها ، برای دسترسی به محیط اداری و تعامل کاربران ، اهمیت دارد.

ساخت پارتیشن اداری و مراحل آن

ساخت پارتیشن اداری و مراحل آن

3- تایید رنگ و طرح

در این مرحله پس از ارائه طرح های مختلف و تایید طرح نهایی توسط کارفرما که در آن متراژ محیط و جاگیری پارتیشن ها و در ها و چینش میز های اداری و … وجود دارد  ، برآورد قیمت و پیش فاکتور برای کارفرما ارسال میگردد .  البته لازم است بدانید که تایید رنگ نهایی ام دی اف نیز در این مرحله با ارسال کد رنگ ها از طریق پیام و عکس های واضح و یا ارسال سمپل های ام دی اف به کار فرما صورت میگیرد .

ساخت پارتیشن اداری و مراحل آن

ساخت پارتیشن اداری و مراحل آن

4- چک سایز نهایی

چک سایز نهایی به منظور کنترل متراژ موجود در نقشه ها با محیط اصلی می باشد تا مغایرتی نداشته باشند . قطر دیوار ها ، ابعاد داکت ها ، قرنیز ها و ابعاد ستون ها و همینطور جنس دیواره ها و سقف و کف از مواردی هستند که باید در این مرحله بررسی کارشناس شوند .  برای بالا بردن دقت در اجرای پارتیشن بندی معمولا جزییات نقشه ها در کف زمین در ابعاد واقعی ترسیم می شوند تا راهنمای بزرگی برای نصاب های ما باشد .

5- ساخت پارتیشن اداری

دیگر نوبت آن رسیده که ساخت و تولید پارتیشن اداری صورت پذیرد . کارخانه مبلمان اداری بکتا با بهره گیری از دستگاه های روز دنیا و همکاری با متخصصین این امر با سرعت و کیفیت بالا این کار را شروع می کند . پس از برش و انجام تمام مراحل روی ام دی اف ، تهیه شیشه ها و داکت ها و بسته بندی آماده حمل می شود .

ساخت پارتیشن اداری و مراحل آن

ساخت پارتیشن اداری و مراحل آن

6- نصب

نصب به عنوان آخرین مرحله در ساخت پارتیشن اداری و مراحل آن معرفی می گردد . نصب نمای آخر و پلان آخر کار ما می باشد و باید به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد . یکی از دشوارترین قسمت های این کار نصب آن محسوب می شود . ما در شرکت مبلمان اداری یکتا با همکاری نصابان ماهر و باتجربه تاکنون با بیشترین کیفیت ممکن پارتیشن اداری را تحویل مشتریان خود داده ایم البته لازم است بدانید که این امر فقط مختص پارتیشن های اداری نمی باشد . انواع میز اداری و کتابخانه اداری و به طور کلی تمام مبلمان اداری ما بهترین کیفیت را به شما ارائه میدهند .

  • ۹۹/۰۱/۱۴
  • آقای وبلاگ وبلاگ نویس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی