در بحث دکوراسیون اداری ،هزینه مبل اداری در انتخاب نوع آن بسیار مهم است. مبلمان اداری در طرح ها و سبک های مختلف وجود دارند. برخی از آنها شبیه طرح های معاصر هستند، در حالی که بعضی از روش های معمول را ترجیح می دهند. هزینه مبلمان اداری در اولویت اول است، فرهنگی که می خواهد ترویج کند و نوع کسب و کار در آن باشد. با این حال، معیارهای اساسی متعددی وجود دارد که باید در ذهن داشته باشید، مانند:
بودجه
مبلمان اداری نباید کل هزینه شما را بسوزاند. باید در بودجه شما در نظر گرفته شود و در عین حال، آنها باید شیک و ارگونومیک باشند. مبلمان اداری مقرون به صرفه به راحتی در دسترس است با این حال شما نباید بر کیفیت متمرکز شوید.
مبلمان اداری و پشتیبانی از تغییر فرهنگی:
شاید دخالت اثاثیه فیزیکی در تغییر فرهنگ سازمانی یک شرکت در گذشته کمی عجیب بنظر میرسید اما امروزه دیگر این امر که یک دفتر کاری و چیدمان محصولات اداری و همچنین سبک دکوراسیون اداری آن دفتر بیانگر شخصیت کارکنان و احترامی که به مشتریانشان میگذارند میباشد ما در این مقاله سعی کرده ایم که این مسئله را کمی باختصار برای همراهان مبلمان اداری آدینا توضیح دهیم پس در ادامه با ما همراه باشید :
حتما بارها برایتان پیش آمده که ساعتها برای ملاقات با پزشک معالج خود در مطب وی معطل شده اید.
خیلی وقت ها شما حال خوشی ندارید و با مشکلی که از آن رنج می برید در مطب در حال انتظار می مانید ، بسیار خوب است که این زمان را بتوانید راحتتر و با آرامش بیشتر سپری کنید و در آسایش باشید تا نوبت شما فرا برسد.
مبلمان اداری حرفه ای یکتا
میز اداری حرفه ای
مبلمان اداری حرفه ای و میز اداری چیزی است که برای هر کارمند باید در اتاق کار خود آن را داشته باشد و در هر اداره ای وجود آن ضروری است . زمانی که در جستجوی یک میز اداری حرفه ای یا مبلمان اداری حرفه ای برای دفتر کار خود می باشید ، موارد زیادی برای بررسی قبل از انتخاب این محصول اداری وجود دارد. یک میز اداری حرفه ای و مناسب که متناسب با نیازهای کارکنان شما باشد می تواند تغییرات اساسی که برای خلق و خوی شما مناسب باشد ایجاد کند و همچنین میزان بهره وری،سلامت و راحتی را نیز در محل کار شما ارتقا دهد . انتخاب میز حرفه ای نیاز به داشتن دانش دارد ما در اینجا توصیه هایی که برای انتخاب یک مبلمان اداری حرفه ای باید در نظر بگیرید را به شما ارائه می نماییم .
مبلمان لوکس و جذاب نه فقط در فضای خانگی بلکه در هر مکان اداری و تجاری تاثیرات خود را میگذارد .بخاطر دارا بودن ظاهری شیک و لوکس و جذابیتهای مبلمان اداری مدرن این محصول دیگر در سراسر دنیا و در شرکتهای تراز اول و پیشرو از محبوبیت ویژهای برخوردار میباشد ما امروز در وبلاگ آدینا قصد داریم تا در مورد طراحی مدرن مبلمان اداری با شما گفتگو نماییم . پس در ادامه با ما همراه باشید :
طراحی مدرن بخصوص در فضای اداری باعث ایجاد یک فضای کاری حرفه ای از طریق مینیمالیم می گردد که بیشتر بر روی پروفیلهای نازک و مواد ترکیبی پایه گذاری می شودبا یکبار خرید از مبلمان اداری آدینا ،همراه همیشگی ما خواهید بود .
این یک حالت از سبک مدرن میباشد که در گوشه ای از یک دفتر کار به چشم می خورد که مستقل از اندازه کسب و کار و سازمکان شما میباشد در ادامه به بعضی از متدهایی که در سالهای اخیر برای طراحی مبلمان اداری مدرن مورد استفاده قرار گرفته اند.
حتما بخوانید : مبلمان اداری لوکس در قطارهای ژاپنی
این که آیا شما در یک شرکت بزرگ کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید یا در یک دفتر کار کوچک خود گزینه های مختلفی از طراحی مبلمان مدرن اداری را در پیش پایتان میگذارد . وقتی که بحث ترکیب کردن پیش کشیده می شود گزینه های متنوعی در اختیار طراحان قرار میگیرد
یک روش متداول در بین طراحان و دکوراتورهای حرفه ای دکوراسیون اداری ، ترکیب کردن مواد است بدین معنی که اغلب به شکل مبلمان از هر دو نوع چوبی و فلزی توجه میشود با توجه به اینکه بیشتر دفاتر مدرن اداری دارای میز اداری با طراحی های باریک میباشند شما ممکن است علاقمند به افزودن یک پانل ضخیم به میز اداری خود داشته باشید اینکار ترکیب و نتیجه کار را عالی میکند
زمانی که صحبت از پر کردن فضا و ذخیره سازی است، کابینتها و قفسه های کتاب همیشه بهترین پیشنهاد به نظر میرسند زیرا با ترکیب آنها میتوان یک فضای باز و جذاب را ایجاد کرد اگر در دفتر خود آشپزخانه یا فضایی برای نهار خوری دارید از کابینت آشپزخانه ای که دارای درب ها و کشوهای فلزی ظریف و کشویی میباشند حتی الامکان نهایت بهره را ببرید .اگر فکر میکنید کارتان قشنگ تر میشود حتما از یک یا دو عدد پدستال متحرک در محیط خود استفاده کنید که باعث میشود تا براحتی آن را جلو کشیده و در صورت عدم استفاده به عقب برگردانید .
همانطور که در بالا هم اشاره کردیم سبک مدرن اغلب از سبک مینیمالیسم الهام میگیرد اما این همه روش نیست ، متدهای دیگری نیز برای استفاده وجود دارد نظیر : استفاده از رنگهای تیره و روشن بطرز غافلگیر کننده
مستقل از این موضوع که در دکوراسیون داخلی دفتر کار شما رنگ دیوار در صندلی بکار رفته باشد یانه استفاده از رنگهای متضاد محیط کاری را جذابتر خواهد کرد که همین باعث ایجاد یک دید حرفه ای هم در مشتریان شما که در اتاق انتظار منتظرند خواهد شد
راستی علاوه براین شما می توانید یک جذابیت مدرن را با افزودن یک میز پذیرش براق و شیک که توجه را به سرعت به خود جلب می کند، ایجاد نمایید یک میز پذیرش بزرگ چوبی و فلزیکه در آن شیشه و استیل هم بکار رفته باشد ، یک ظاهر فوق العاده لوکس و شگفت را به دفتر شما می دهد و تاثیری مهم و ماندگار بر روی مهمانان شما ایجاد می کند.
خوب توصیه کارشناسان طراحی داخلی آدینا به شما اینست که زیاد واحد آموزش را شلوغ نکنید ،هر چه از لوازم و تجهیزات کمتری در اتاق آموزش استفاده شود برای یک محیط اموزشی مناسبتر خواهد بود و این همان چیزی است که مبلمان مدرن را به یک انتخاب اول برای این قبیل کسب و کارها مبدل میسازد .
در انتخاب میزهای مخصوص آموزش سعی کنید میزهای آموزشی را انتخاب کنید که بسیار سبک بوده و به آسانی قابل حرکت می باشند، این به این دلیل است که شاید شما بخواهید از طرح های مختلف بر اساس موضوعات مختلف در هر روز خاص استفاده کنید.پروفیلهای شیک امروز در پارتیشنهای دوجداره جای خود را باز کرده اند ، استفاده از این پارتیشنها زیبایی محیط آموزشی شما را دو چندان میسازد و باعث می شود که دفتر کار شما کارایی بیشتری داشته باشد .
بیشتر بخوانید : مبلمان اداری مدرن و تصاویر زیبا از دفاتر اداری مدرن
در اتاق کنفرانس یا جلسات ، می توانید یک ظاهر بسیار حرفه ای ایجاد کنید، در عین حال که می خواهید یک احساس مثبت نیز در مهمانان ایجاد کنید .یک میز کنفرانس بی رنگ یا شیشه ای با پایه هایی ساده باعث می شود که اتاق جلسه بزرگتر به نظر بیاید و همچنین ظاهری تمیز و بدون زرق و برق در محیط حرفه ای کسب و کار شما ایجاد شود .البته امروزه از میز کنفرانس شیشه ای نیز در طراحی مدرن زیاد استفاده میشود صندلی کنفرانس اداری راحت و در عین حال استاندارد و شیک را برای تکمیل جلوه و احساس حاکم به فضای اداری اتاق جلسات فراموش نکنید .
امروزه دیگر حجم و میزان دکوراسیون اداری سازمانهای بزرگ ،نظیر پتروشیمی ، بانکها ، ادارات بیمه ، فضاهای تجاری و…بقدری بزرگ هست که بتوان کلمه پروژه را به آن اطلق کرد و آنرا پروژه مبلمان اداری و یا دکوراسیون اداری نامید .پروژه های انجام شده در شرکت مبلمان اداری یکتا و نمایش آنها در اینجا و صحبت کردن در مورد جزئیاتشان هم باعث قوت قلب مشتریان ما میشود و هم بنوعی نشانگر توان و قدرت طراحی و تولید کارخانه یکتا دکور میباشد ، اینکار باعث میگردد تا مشتریانی که کارهای بزرگ نظیر سالن همایش و… دارند با طمینان خاطر این شرکت را بعنوان مشاور اجرایی خود انتخاب نمایند.به همین جهت در این بخش کارشناسان ما با معرفی چندین پروژه که کار آن از صفر تا صد و یا از طراحی تا نصب ، توسط این شرکت برای مشتریان عزیزمان انجام شده است ،سعی کرده اندم تا هم اعتماد و وفاداری مشتریان و هم مشتری محوری شرکت را نمایش دهند .در پروژه های دکوراسیون و مبلمان اداری ما با انجام طراحی سفارشی و خاص مطابق با سلیقه شما ،سعی در تعامل بیشتر با مشتری داریم و همچنین با تولید بموقع با استفاده از ماشین آلات پیشرفته، سعی در بالا بردن کیفیت محصولات خود داشته ایم .
ما با استفاده از متخصصان کارگشته ،با تجربه و تحصیلکرده در واحد طراحی سعی میکنیم با ارائه چندین طرح دو بعدی و سه بعدی قبل از اجرای پروژه ، تایید کارفرما را در مورد نحوه چیدمان و هارمونی رنگها جلب نمائیم . این کار با دخیل کردن نظرات کارفرمایان و همچنین جمع آوری داده های محیطی از محل پروژه صورت میگیرد شاید در مرجحله طراحی ساعتها زمان صرف همفکری و جلسه با کارفرما شود ولی ما هیچ عجله ای برای عبور از این بخش نداریم زیرا معتقدیم در زمان طراحی بهتر میتوان نقطه نظرات مشتری را درک کرد و در زمان اجرا هزینه تغییرات چه از لحاظ قیمت و چه از لحاظ زمان بسیار بالاست .
درست است که پروژه های مبلمان اداری، شاید از لحاظ حجم ریالی و یا بزرگی محدوده به پروژه هایی نظیر پروژه های صنعت نفت و گاز نرسند اما ما بعنوان یک شرکت مبلمان اداری حرفه ای میدانیم که پروژه نیاز به یک برنامه زمانبندی دقیق دارد بنابراین واحد برنامه ریزی سفارشات یکتا دکور با بهره گیری از متخصصین برنامه ریزی پروژه سعی کرده تا نهایت تعهد خود را در تحویل بموقع پروژه به مشتریان اثبات نماید .