آقای مبلمان

همه چیز در مورد مبلمان اداری و خانگی

آقای مبلمان

همه چیز در مورد مبلمان اداری و خانگی

در این وبلاگ سعی شده تا در مورد انواع مبلمان اداری و مبلمان خانگی مطالب مفید در اختیار خوانندگان قرار داده شود

  • ۰
  • ۰

راهنمای چیدمان مبلمان اداری

چیدمان مبلمان اداری مدرن در یک دفتر اداری دارای لم و تخصص خودش است که اصطلاحا آنرا دکوراسیون اداری مدرن مینامیم . ما در این مقاله سعی کرده ایم که نکات کاربردی در مورد چیدمان محصولات اداری را برای مشتریانمان توضیح دهیم .

برای دفتر خود مبلمان اداری جدید می خواهید خرید کنید . قبل از آن بهتر است به فکر طراحی و چیدمان مبلمان اداری مدرن در این دفتر باشید .آدینا برای شما یک راهنمای کاربردی تدوین کرده است لطفا در ادامه با ما همراه باشید :

با یکبار خرید از مبلمان اداری آدینا ،همراه همیشگی ما خواهید بود .

راهنمای چیدمان مبلمان اداری مدرن 

  • لیست نیازمندیهای خود را مشخص کنید 

    • قبل از هر اقدامی در مورد انتخاب و خرید لوازم و مبلمان برای دفتر کار و یا سازمان اداریتان باید بدانید که دقیقا به چه چیزی نیاز داررید . و البته آنها را بصورت اولویتهای اصلی و مهم در بیاورید . بعنوان مثال یکسری از میزهای اداری را اولویت یک بدهید چیزهاییکه بیشترین تاثیر را در عملکرد و راندمان پرسنل داشته و یا بیشترین تاثیر را بر روی مشتریان میگذارند . نظیر میز کنفرانس یا مبل و نیم ست اداری مستقر در واحد انتظار 

 راهنمای چیدمان مبلمان اداری مدرن

  • چیدمان مبلمان انتخاب شده در فضای اداری 

    • بعد از اینکه اولویتها مشخص شد و میزان نیاز و همچنین تعداد میزها و صندلی های اداری مدرن که باید تهیه کنید مطابق با چارت سازمانی و استراتژی سازمانی مشخص گردید باید آنها را ابتدا بر روی کاغذ در یک طرح دو بعدی درون اتاقها چیدمان کنید . در این مرحله بحث اندازه گیری و برداشت داده ها خیلی مهم است . اگر میتوانید حتما با یک متر لیزری اینکار را انجام دهید .

 راهنمای چیدمان مبلمان اداری مدرن

  • ارائه طرح سه بعدی چیدمان 

امروزه با نرم افزارهای مدرن و پیشرفته نظیر تری دی مکس میتوانید قبل از اجرای دکوراسیون اداری طرحهای تهیه شده را ملاحظه کنید اگر شما واقعا میخواهید هر چند سال یکبار کار دکوراسیون و چیدمان میز و صندلی اداری را انجام دهید بهتر است با کمک یک طراح خبره یک یا چند طرح سه بعدی از دفتر کارتان تهیه کنید . چند بار از طراح بخواهید تا چیدمانهای مختلف برایتان ارائه کند و در نهایت بهترین و زیباترین آنها را که با بودجه شما همخوانی دارد انتخاب نمایید . 

بیشتر بخوانید :چگونه چیدمان بهتری در محیط کار اجرا کنیم 

 راهنمای چیدمان مبلمان اداری مدرن

  • در زمان طراحی مشتریان را در نظر بگیرید

با توجه به اهمیت مشتریان برای هر کسب و کار ،آنها را به عنوان نیروی حیاتی کسب و کارخود در نظر بگیرید . این خیلی مهم است که در زمان طراحی راحتی و آرامش مشتریان را در نظر بگیرید . سعی کنید از مبلمانهای خاص برای پذیرایی از آنها استفاده کنید  که در آن آنها بتوانند به راحتی بنشینند.چیدمان  مبلمان  باید دوستانه گرم  و استقبال کننده باشد.

 راهنمای چیدمان مبلمان اداری مدرن

  • نتیجه

این نکات بسیار مفید برای همه کسانی است که مایل به ایحاد تغییر در چیدمان محیط کار  خود میباشند  و بدنبال ایده های جدید برای قرار دادن مبلمان اداری هستد . اگر می خواهید مبلمانی با دوام و با کیفیت انتخاب کنید بهترین پیشنهاد ما ، خرید مبلمان از فروشگاههای معتبر است. فروشگاه های مختلف و معتبر زیادی  در بازار کنونی وجود دارند.با انتخاب مبلمان اداری آدینا با خیالی راحت میتوانید خرید خود را انجام دهید . 

 راهنمای چیدمان مبلمان اداری مدرن

<<آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما >>

لطفا با کارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086در تماس باشید .

 

 

  • ۹۹/۰۱/۲۷
  • آقای وبلاگ وبلاگ نویس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی